تعمیر کولر گازی جنرال

سه شنبه 30 شهريور 1400
20:05
اسدی

یکی از جدیدترین کالاهای برقی که بسیار مورد استفاده قرار می­‌گیرند و بسیار محبوب هستند، کولرهای گازی نام دارند. در بسیاری از مناطق که گرمسیر هستند یا رطوبت هوا بالا است از این کولر ها به جای کولرهای آبی استفاده می‌­شود.

یکی از جدیدترین کالاهای برقی که بسیار مورد استفاده قرار میگیرند و بسیار محبوب هستند، کولرهای گازی نام دارند. در بسیاری از مناطق که گرمسیر هستند یا رطوبت هوا بالا است از این کولر ها به جای کولرهای آبی که رایج ترین کولرها در کشور نا هستند استفاده میشود.

این کولر ها نوعی وسایل حیاتی برای مناطق جنوبی مانند خوزستان یا حتی در مناطق شمالی که هوا بسیار مرطوب است مورد استفاده قرار میگیرند. برخی از این کولر ها چند حالته بوده و علاوه بر تولید سرمایش تولید گرما نیز می‌کنند. این کولرها همانند دیگر وسایل برقی ممکن است در طول استفاده از آن ها دچار مشکل شوند و نیاز به تعمیر کولرگازی جنرال خود داشته باشید.

بسیاری از شرکت ها اقدام به تولید کولر های گازی کرده‌اند که یکی از آن ها شرکت جنرال است این شرکت کولرهای گازی خود را در مدل ها و سایزهای مختلف تولید کرده تا افراد بتوانند با توجه به بودجه و فضای خانه یا محل کار خود مدل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. برای اینکه بهترین کارایی را از کولرهای گازی دریافت کنید در طول سال هایی که از آن ها استفاده می‌کنید، بهتر است هر ساله آن را سرویس کنید و این کار را میتوانید از کمک شرکت هایی که خدمات کولر های گازی را ارائه میدهند کمک بگیرید.

از قسمت های مهم کولر های گازی فیلتر های آن ها میباشد. این فیلتر ها معمولا باید هر چند وقت یه بار تعویض و یا شستشو شوند. از سه تا شش ماه بسته به مدل آن ها، باید اقدام به تعویض فیلتر نمایید در صورتی که با کولر گازی جنرال خود دچار مشکل شدید و نیاز به تعمیر آن داشتید، میتوانید با ویرا سرویس تماس بگیرید و مشاوران ما به شما کمک خواهند کرد تا در سریعترین زمان ممکن کولر گازی خود را تعمیر کنید.

برخی مشکلات رایج کولر گازی جنرال

  • عدم سرمایش کافی

ممکن است برای شما پیش بیاید که با این که کولر خود را در حالت خنک کننده قرار داده اید، اما فضای خانه شما خنک نمیشود. بهتر است در ابتدا چک کنید که برنامه مناسب را به کولر گازی داده ‌اید. برای این کار می‌توانید از دفترچه راهنما کمک بگیرید. ممکن است کمپرسور دستگاه شما دچار مشکل شده باشد. اگر وقتی که کولر گازی را روشن مینمایید صدای آن را میشنوید به این معنی است که کمپرسور شما شما صحیح و سالم است اما اگر صدای آن را نمیشنوید بدان معنی است که کمپرسور دستگاه شما دچار مشکل شده و باید توسط یک تکنسین بازدید شود تا در صورت نیاز تعویض یا تعمیر گردد.

  • جاری شدن آب از کولر گازی

یکی از علت های آن می‌تواند کاهش میزان گاز اسپلیت باشد. با این اتفاق آبی که در لوله ها وجود دارد در هنگام انتقال برفک میزنند و به صورت قطره های آب از کولر گازی خارج میشود.

علت دیگر آن این میتواند باشد که شلنگی که آب را انتقال میدهد سوراخ شده باشد که به وسیله آن آب از آن خارج می‌شود و به بیرون میریزد. باید به کمک یک تعمیرکار کولر گازی، آن را تعویض کنید تا مشکل شما برطرف شود.

ممکن است شلنگی که آب را انتقال میدهد توسط رسوبات گرفته شده باشد و نیازمند این باشد که رسوبات از داخل آن پاک شود و پس از آن دیگر آب از دستگاه شما نشت نخواهد کرد. این کار را میتوانید به کمک یک برس انجام دهید.

  • ایجاد صدای غیر معمول توسط کولر گازی

علت اصلی این مشکل فن های داخل کولر گازی میباشند. فن های داخل دستگاه وظیفه خنک کردن قطعات کولر گازی را دارند و ممکن است در طول مدت استفاده، آن ها دچار خرابی شوند و نیازمند این باشند که توسط یک متخصص بازدید شوند تا در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شوند. معمولا در هنگام سرویس سالانه کولر گازی فن های دستگاه نیز بازدید میشوند.

از دیگر مشکلات می‌توان به کار نکردن کولر گازی اشاره کرد :

از دلایل اصلی این مشکل، خرابی در قسمت سیم کشی داخلی دستگاه است. در قدم اول باید سیم پیچی ها و برق ورودی به دستگاه را چک کنید. ممکن است برقی که به دستگاه میرسد دارای مشکل باشد و ولتاژ مناسب را نداشته باشد و یا ممکن است سیم برق کولر گازی دچار خرابی یا پارگی شده باشد که در این صورت باید توسط یک تکنسین تعویض و تعمیر شود. همچنین ممکن است برد داخل دستگاه سوخته باشد و نتواند دستورات را به بقیه اجزای کولر گازی برساند. دلایل مختلفی میتواند باعث بروز این مشکل شده باشد که برای فهمیدن دقیق علت آن بهتر است از از یک متخصص کمک بگیرید.

در صورتی که با خرابی کولرگازی مواجه شوید و یا قادر به تعمیر و یا تشخیص ایرادهای کولرگازی خود نباشید می توانید با مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی ویرا سرویس با شماره تماس های ثابت 33555616-021، 334441650-021 و 26571745-021 و شماره تماس های همراه 1752179-0912، 3765457-0912 ، 6272757-0912 و 6433781-0912 تماس بگیرید، تکنسین های دوره دیده این مرکز در اسرع وقت به محل شما اعزام می شوند که این روش علاوه بر مقرون به صرفه بودن از آسیب به دستگاه نیز جلوگیری می کند.

منبع: تهران نیوز


برچسب ها: تعمیر کولر گازی ,
[ بازدید : 20 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تعمیرات لوازم خانگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]